onsdag den 9. september 2009

Generalforsamling

Så har vi afholdt generalforsamling i DKK, Kreds 7, og jeg blev sørme genvalgt til kassererposten. Men vi har også haft et rigtigt godt år - godt samarbejde, gode skuer, gode LP-prøver og nogle vel besøgte foredrag.
Jeg har ikke tidligere forsøgt at lave PLADS med Flint, d.v.s. han har været i positionen når vi trænede, men uden at jeg gav en kommando. I går fik øvelsen navn, og det virkede bare kanon - han fangede lynhurtigt at nu skulle han sætte sig ved siden af mig, når jeg sagde PLADS. Han er bare så glad for at arbejde at det er en ren fornøjelse. Fanny er også blevet meget mere interesseret i lydighedstræning, især hvis hun kan slippe for for mange gentagelser, nu skal hun jo træne på vores nye Flyball hold. På grund af generalforsamling var jeg ikke til træning i aften, det ærgrede mig lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar