tirsdag den 29. september 2009

Flint 16 uger



Flint er nu blevet 16 uger, og han har fået ben !! Han har simpelthen de sødeste ører, han kan trække dem helt sammen over hovedet. Når han får hjælp af vinden ligner han er corgi. Han er fuld af energi, og han er en fornøjelse at arbejde med.



Med Fanny træner jeg gribe bold og hurtighed, det har hun brug for i flyball.

Taffy laver så lidt, som jeg nu kan tillade mig at byde ham, han har fået en kur med smertestillende piller i 3 uger, det var godt for ham, men jeg vil helst undgå det. Han er trods alt kun 6 år. Han har altid været en hund som eksploderede i fart når han blev luket ud af bilen, og så tordnede han rundt med Fanny. Det har jeg stoppet, nu må de løbe og lege, men så snart han eksploderer bliver han stoppet. Denne taktik har nu været brugt siden han stoppede med piller og d.v.s. 2 uger, det ser ud til at han kan klare sig uden medicin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar